Dostawa oraz zwroty

KOSZTY I CZAS REALIZACJI DOSTAW

Zamówienia wysyłamy trzy razy w tygodniu – we wtorki, czwartki i piątki. Przewidywany czas realizacji zamówienia na terenie kraju, od jego przyjęcia aż do otrzymania wynosi ok. 4-6 dni.
Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej (priorytetowym listem poleconym) lub paczkomatów InPost.

Koszt dostawy wynosi 9,90 zł. Przy bardzo dużych zamówieniach lub zamówieniach za granicę koszt dostawy może być wyższy i jest każdorazowo potwierdzany e-mailem.

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań by oferowane naszym klientom produkty były zawsze najwyższej jakości i spełniały oczekiwania. 


Zwroty:
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Koszt odesłania towaru na adres korespondencyjny Stowarzyszenia ponosi klient. 
W przypadku jeśli towar został pozbawiony metek producenta i / lub nosi ślady użytkowania, Stowarzyszenie zastrzega prawo do pomniejszenia jego wartości i zwrotu części uiszczonej należności.
Aby skutecznie odstąpić od umowy proszę wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go wraz z należycie zabezpieczonym towarem na adres:

Polska Akcja Humanitarna
Al. Solidarności 78A 
00-145 Warszawa
Z dopiskiem „SPPAH – zwrot”

Procedura reklamacyjna:

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłanie go drogą mailową na adres: sppah@sppah.org.pl oraz listownie wraz z reklamowanym towarem na adres korespondencyjny:

Polska Akcja Humanitarna
Al. Solidarności 78A 
00-145 Warszawa
Z dopiskiem „SPPAH”


Zwroty i reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania formularza. Klient każdorazowo zostanie poinformowany o decyzji Stowarzyszenia.Wszelkie spory pomiędzy klientem a Stowarzyszeniem mogą zostać rozstrzygnięte na drodze sądowej lub pozasądowej – poprzez mediacje lub arbitraż. We wszelkich sprawach dotyczących zwrotów i reklamacji zapraszamy do kontaktu: sppah@sppah.org.pl

Formularz odstąpienia od umowy:



Imię i nazwisko:



Adres:



Kod pocztowy:



Numer telefonu:



E-mail:



Stowarzyszenie Przyjaciół
Polskiej Akcji Humanitarnej
Ul. Nowolipki 21 m.92
01-006 Warszawa



 



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY



 



Dotyczy zamówienia numer ………………………………….. z dnia……………………………



 



Ja niżej podpisany/a, informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów:



.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



 



W związku z powyższym proszę o zwrot należności za zamówienie, uiszczonej dnia ………………………….. na konto:



......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



 



…………………………………………..                         …………………………………………



Data, miejscowość                                                                                        Podpis



 



 



Formularz reklamacji:



Imię i nazwisko:



Adres:



Kod pocztowy:
Numer telefonu:



E-mail:



Stowarzyszenie Przyjaciół
Polskiej Akcji Humanitarnej
Ul. Nowolipki 21 m.92
01-006 Warszawa



FORMULARZ REKLAMACYJNY



 



Wnoszę o reklamację (nazwa produktu) zakupionego dnia  .......................



Nr paragonu / faktury VAT  ....................................



Data ujawnienia wady ............................



Dokładny opis wad:



............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



W związku z powyższym proszę o:



A)     Naprawę przedmiotu i odesłanie go na adres:



...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................



B)      Wymianę przedmiotu i odesłanie go na adres:



............................................................................................................................................................................................................................................................................................................



C)      Zwrot równowartości przedmiotu na konto:



................................................................................................................................................................................................................................................



 



 



…………………………………………..        …………………………………………



Data, miejscowość                                                                                        Podpis



 



 


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów